2011. január 24., hétfő

Farsangi terveink

A szülőkkel egyetértésben úgy döntöttünk, hogy ismét együtt öltözünk föl a farsangon. Idáig könnyen is ment, de aztán jött a nagy kérdés: minek? Kértem, a gyerekeket, gondolkodjanak el otthon, törjék a fejüket, aztán elkezdtünk ötletelgetni. A legtöbb gyerek arra gondolt, öltözzünk fel X faktornak. :)) Jó, mondtam, akkor te leszel a Vastag Csaba, milyen jelmezben leszel? Csak néztek rám, de egy idő után belátták, hogy farsangon nem tudunk evvel a témával mit kezdeni. Guszti ötletén nevettem a legjobbat, ő azt javasolta, legyünk Színek háborúja 2. :)))) Mondtam is, hogy 8. osztályig kihúzhatjuk evvel az egy ötlettel. (Én, a galád festő, feltámadok haló poraimból, terpentinnel leöntöm az összes festéket és vége a dalnak! :)))
Másnap aztán javasoltam a gyerekeknek egy témát, ami nem újdonság, de mi majd viszünk bele olyan pluszt, amitől fölkapják a nézők a fejüket. A gyerekek ontották magukból a jobbnál jobb ötleteket, úgyhogy sínen vagyunk, ötlet van, már csak meg kell valósítanunk. Kedves szülők, most rátok is feladat hárul, segítsetek, ahogyan tavaly is. Lesz majd egy megbeszélésünk, ahogy kikristályosodnak a fejemben a dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése