2010. szeptember 2., csütörtök

Még kicsit rozsdásan... :)

Ma már tanultunk! :)
Kialakultak a nyelvi csoportok is: két angolos és egy németes csoport. A negyedik órában voltak az első nyelvi órák. Mivel én ezalatt rajzot tanítottam, nem tudtam még megkérdezni őket az élményeikről. A német csoportot Szalóki Krisztina tanítja, az angolt pedig új kolléganőm: Kocsis Zsuzsanna.
 És végül két kis gyöngyszem csúcsfejeim mai beszólásából:
"Tanár néni, én azért jelentkeztem angolra, mert már egy kicsit tudok angolul!"
" - Biztosan észrevettétek, hogy a 4.-es füzetben vékonyabbak a csíkok, mint a 3.-osban voltak! (én)
  - Ötödikben még vékonyabbak lesznek? (Erika)"
:)))))

2 megjegyzés:

  1. (mein Name ein benkovics auf einem Preis)aszt jelenti(a nevem egy benkovics áron):))) egy rossz van pénteken nem kapunk leckét:'(

    VálaszTörlés
  2. a nevem egy benkovics áron németül mein Name ein benkovics auf einem Preis

    VálaszTörlés